همه ی آدم ها در زندگی شکست می خورند اما واکنش ما نسبت به شکست مهم است،مهم این است که شکست را نپذیریم و دوباره بلند شویم و دنبال موفقیت در زندگی باشیم. زمانی که با موانع مواجه می شوید، باید تصمیمی بگیرید… مبادا اجازه دهید تا بهانه ای برای شکست تان باشند یا آنها را به داستان موفقیت خود تبدیل می کنید؟

وقتیکه دارای نگرشی درست باشید، شکست برای شما درس زندگی خواهد بود.

تعیین اهداف برای موفقیت در زندگی:

افرادی که می دانند که چه چیزی می خواهند و البته برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کرده اند، عموما شادتر از کسانی هستند که فقط اجازه می دهند که زندگی برایشان اتفاق بیفتد. این دانش جدید نیست ، منتظر اتفاقی از بیرون نباش که تو را خوشحال کند، هنگامی که تصمیم می گیری، جهان نقشه می چیند که این اتفاق بیفتد.

هر انسانى ناخداى کشتى زندگى خود است و زمانى موفق خواهد بود که خوب فکر کند، تعیین هدف کند، خوب حرکت کند و با تغییرات سازگار شود، خوب برنامه ریزى و عمل کند. 

موفقیت یک روند است - یک رویداد نیست ؛ برخی اهداف ممکن است یک شبه اتفاق بیافتند. بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارند، انرژی و هم ترازی با سیارات! دلسرد نشوید.  طبق برنامه خود پیش بروید. پیشرفت خود را ارزیابی کنید و اصلاحات را نیز انجام دهید. هدف خود را از ذهنتان حفظ کنید و پای خود را نیز محکم حفظ کنید.

اگر شما در تلاش برای رسیدن به هدفی هستید، قطعا موانعی وجود خواهد داشت.  من آنها را داشته ام، همه آنها را داشته اند اما موانع لازم نیستند که شما را متوقف کنند. اگر به سمت یک دیوار فرار کردید، به اطراف آن نروید و تسلیم نشوید، یاد بگیرید که چگونه می توان از آن بالا رفت، از آن بالا بروید یا در اطرافش راهی را جستجو کنید.

https://medium.com/@sara.arshi021/about


https://medium.com/@sara.arshi021
https://twitter.com/SArshifar
 
https://www.pinterest.ca/saraarshi021/
https://issuu.com/saraharshi
https://seekingalpha.com/user/55536649/comments
https://www.diigo.com/item/note/27gb8/k0eu
https://www.msn.com/en-in/money/search?q=site:arshiyan.com
https://bit.ly/3HYeAkZ

انسان دارای ابعاد مختلفی است که برای رسیدن به موفقیت باید تمام فاکتور‌های خود را پیشرفت دهد. موفقیت مفهومی است که پیشبرد تمام فاکتور‌های انسان (سلامتی، معنویت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به دیگران) را شامل می‌شود و فرد با پرورش تنها یک بعد وجودی خود نمی‌تواند ب. موفقیت دست یابد بلکه باید تمام زوایای وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهایی خود در زندگی برسد. 

طوری که اغلب ما در زندگی هایمان یاد گرفته ایم، این است که شکست چیز بدی است. شکست تقریبا همیشه روبروی موفقیت قرار می گیرد با این حال بدون شکست راه های کمی برای موفقیت را خواهید دانست. هیچ کس تا به حال همه کارها را کاملا درست انجام نداده است. اما اکثر افرادی که برخی از موفقیت ها را تجربه کرده اند، در برخی موارد شکست خورده اند.

 قانون انگیزه: هر چه می‌گویید یا انجام می‌دهید از تمایلات درونی، خواسته‌های شما سرچشمه می‌گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه‌ها را مشخص کرد تا با یک برنامه ریزی اصولی به هدف رسید.

۲- قانون انتظار: اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامونتان داشته باشید آن چیز به وقوع می‌پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظارات تان عمل می‌کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می‌گذارد.

۳- قانون تمرکز: هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می‌کند؛ بنابراین باید فکر خود را بر چیز‌هایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.۴- قانون عادت: حداقل ۹۵ درصد از کار‌هایی که انجام می‌دهیم از روی عادت است. پس می‌توانیم عادت‌هایی را که موفقیت مان را تضمین می‌کنند در خود پرورش دهیم؛ و تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیر ارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/sarah%20arsh
https://dev.azure.com/saraarshi021
https://bit.ly/3r8zZRL
https://express.adobe.com/page/jzyp1mmxc6gLV/
https://adobe.ly/3r9rzcM
https://bit.ly/3FjDOZw
https://www.theverge.com/users/sararshifar
https://www.surveymonkey.com/r/SPVPSY9
https://bit.ly/3qjttbB

هر شخصی در رسیدن به موفقیت با فراز و نشیب‌ها و چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود که اگر راه درست مواجه شدن و پشت سر گذاشتن آن‌ها را بداند، این چالش‌ها نمی‌توانند مانعی برای رسیدن به موفقیت فرد باشند. در ادامه به اصول رسیدن به موفقیت و نحوه‌ی مواجهه با مشکلات این مسیر پرداخته شده است.

وقتی که پروژه جدیدی را آغاز می کنید، در معامله ای جدید وارد می شوید یا خودتان را در موقعیت جدیدی قرار می دهید، همیشه ترسی وجود دارد. متاسفانه بسیاری افراد اجازه می دهند تا این ترس آن ها را از برداشتن گام های لازم برای رسیدن به رویاهای شان باز دارد. از سوی دیگر افراد موفق هم همراستا آن ترس را احساس می کنند اما اجازه نمی دهند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند.

این ها درک می کنند که مانع انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند بشود یا کارهایی که باید انجام دهند. این ها درک می کنند که ترس چیزی ست که باید شناخته شود، تجربه شود و در طول مسیر باشد. آن ها خود را در این چالش وارد می کنند که کارهای جسورانه بکنند و اعتماد داشته باشند که هرچیزی را که برای رسیدن به نتیجه لازم است، دارا هستند.

سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی، نه به صرف اینکه ناچاری انجام دهی، باید به کارت ایمان داشته باشی. یک جریان آب ضعیف، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.

https://www.producthunt.com/@sara_arshifar
https://saraarshi.contently.com/
https://opizo.me/en/domain/arshiyan.com
https://www.mindmeister.com/users/channel/79766217
https://pantip.com/profile/6831429
https://booksucess.bigcartel.com/
https://www.walkscore.com/people/950402823370/sara-arshi
https://speakerdeck.com/sararshi
https://www.sbnation.com/users/sararshifar
https://www.buzzsprout.com/1920864
https://www.buzzsprout.com/1920864/9893446
https://www.intensedebate.com/people/arshsasdi74
https://ello.co/arshyi
https://blogs.gartner.com/mark-mcdonald/2019/10/26/connector-manager-book-review/
https://telegra.ph/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%B4%D9%85-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B9%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-01-18

https://community.asme.org/members/saraharshi015/default.aspx
https://www.apsense.com/brand/Arshiy
https://www.awwwards.com/sara-arshifar/
https://www.vingle.net/saraarshi021
https://developer.jabra.com/dpUser/edit/26645
 

 

 

در حالی که مزایای شکست وجود دارد، شکست برای بازنده ها محدود می شود ، روی موفقیت کار کنید و با شکست درگیر شوید و آن را به عنوان یک محصول جانبی یک طرح به خوبی توسعه یافته بدانید.  بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و محدود کردن شکست، کار کردن با کسی است که قبلا در همان جاده قرار داشته.

اصل موفقیت در زندگی

۱- نخستین و مهم‌ترین عامل موفقیت در هر زمینه‌ای این است که بتوانی، "خودت را دوست بداری و به خودت احترام بگذاری"

۲- یکی از مهمترین رموز موفقیت در زندگی و کار «برخورداری از اطلاعات بیشتر» است. وقتی دانش و اطلاعات شما بیشتر باشد، تصمیم درست تری اتخاذ می‌کنید.

پافشاری را تمرین کنید
آن خصوصیتی که بین موفق ها بیش از هرچیزی مشترک است، چیست؟ پافشاری. آن ها وقتی هدفی دارند، تا به آن نرسند عقب نشینی نمی کنند- مهم نیست که زندگی چه موانعی را بر سر راه آنان می اندازد.

داستان رابرت پیری را به خاطر داشته باشید، کسی که هفت بار تلاش کرد تا به قطب شمال برسد و بار هشتم موفق شد. یا کرگ بورتن فیلم نامه نویس که در سال 1992 فیلم نامه ای با نام کلوپ خریداران دالاس نوشت و 20 سال تلاش کرد تا فیلم این فیلم نامه ساخته شود- که موفقیتی بزرگ بود و جایزه های متعددی شامل اسکار برای بهترین فیلم نامه را دریافت کرد.

https://is.gd/QtqhVZ
https://is.gd/0XcApT
https://is.gd/b7Z182
https://hubpages.com/@sararshi
https://pastebin.com/u/sari021
https://forum.gorod.dp.ua/member.php?u=350469
https://mootools.net/forge/profile/SArshifar
https://www.bakespace.com/members/profile/sararshi/1436857/
https://sharetv.com/user/arshi
https://seekingalpha.com/user/55714947/
 

موارد غیرقابل تغییر را همان طور که هست بپذیر. خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد. خواستن، باد را از وزیدن بازنمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی کند. اگر می خواهی چیزها را به چیزی بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.

2- با هرچیزی که کارآیی ندارد رو به رو شوید
اگر می خواهید موفق تر باشید، باید انکار را کنار بگذارید و با هرچیزی که در زندگی تان کارایی ندارد روبرو شوید. آیا اهداف تان برای تحقق در زمان موجود، بسیار بزرگ هستند؟ آیامهارت های لازم برای رسیدن به آن ها را ندارید؟ آیا منکر پشتیبانی های لازم برای رسیدن به موفقیت هستید؟

 
 

افراد موفق با شرایط از همه سو رو به رو می شوند، به علائم هشداردهنده توجه دارند و اعمال مناسب را انجام می دهند و مهم نیست که آن اعمال و شرایط تا چه اندازه ناراحت و چالش برانگیز هستند.

آیا نیاز دارید با کسی صحبت کنید؟ از کسی کمک بخواهید؟ منبع جدیدی بیابید؟ کتاب بخوانید؟ با متخصصی تماس بگیرید؟ برای درست کردن آن طراحی بریزید؟ یکی از کارهایی را که می توانید انجام دهید انتخاب کنید و سپس دست به کار شوید. سپس کاری دیگر و کاری دیگر را انجام دهید تا آن مساله را حل کنید.

https://forum.zenstudios.com/member/3576019-sarahsr
https://fold.it/portal/user/1061270/
https://folkd.com/user/sararshi
https://opencollective.com/sarah20
https://www.divephotoguide.com/user/sarshi/
 

۳- یکی از اصول موفقیت شفافیت است. باید بدانید موفقیت یعنی چه؟ تعریف خودتان از موفقیت را بنویسید.

۴- جهان براساس مکانیسم شدن و موفقیت ساخته شده است. وقتی در راه رسیدن به موفقیت به نتیجه نمی‌رسید، بایستید و بررسی کنید. یا راه را اشتباه رفته اید و یا هدف خود را اشتباه انتخاب کرده اید.

۵- ما خودمان اشتباه نیستیم، انتخابهایمان ممکن است اشتباه باشد. انتخابهایتان را به خودتان وصل نکنید.

۶- درعین حال یک نکته را دقت داشته باشید. پولدار شدن یکی از نتایج و اجزاء موفقیت است. اگر هدفتان تنها پول باشد وقتی به آن رسیدید مکانیسم موفقیت شما متوقف خواهد شد.

• عوامل موفقیت یا بیرونی هستند و یا درونی. شرایط بیرونی معمولا در دست ما نیستند، ولی شرایط درونی غالبا در دست ما میباشد.

تعداد مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانیم در آنها به سوی موفقیت حرکت کنیم.  با از بین بردن میوه های پایینی آویز درخت شکست، شانس موفقیت ما بهبود می یابد و مطمعن می شویم که ما تنها انواع ارزشمند شکست را تجربه خواهیم کرد. و به خاطر داشته باشید که از اولین مربیان، والدین، معلمان و دیگران سپاسگزار باشیم که برای ما الهام بخش بوده و ما را در مسیر موفقیت قرار داده اند.

با کمک اساتید، انگیزه خود را حفظ کنید
انگیزه از درون می آید- اما گاهی باید محرکی بیرونی وجود داشته باشد که شما را به جلو و در مسیر درست هل بدهد. به همین دلیل است که من به خواندن، تماشا یا گوش دادن به چیزی که هر روز در شما انگیزه ایجاد کند، باور قوی دارم- حتی اگر تنها برای پانزده دقیقه باشد.

https://forums.prosportsdaily.com/member.php?1154493-sarashi
https://pr-cy.io/www.arshiyan.com/
https://www.sitesimilar.net/arshiyan.com/
http://hawkee.com/profile/1011150/

چه با اتومبیل یا قطار رفت و آمد کنید، دوچرخه برانید، بدوید یا دقایقی در مقابل کامپیوتر خود بنشینید، گوش دادن به موسیقی یا تماشای تصاویر ضبط شده می توانند آن تحرک لازم برای برتری جستن در هر حوزه از زندگی تان را به شما هدیه دهند. می توانید انگیزه خود را حفظ کنید، زبان بیاموزید، مهارت های مدیریت بیاموزید، استراتژی های فروش و بازاریابی را یاد بگیرید، ارتباطات بهتر را بیاموزید و در مورد سلامت عمومی و چیزهای دیگر نیز آموزش ببینید. با اختصاص دادن زمان بیشتر برای توسعه افکار و گرایش های مبتنی بر موفقیت، دستیابی سریع تر شما به موفقیت تضمین می شود.

یک دفترچه یادداشت با خود داشته باشید:  زندگی ما شلوغ و مشغول تر است ؛ در طول یک روز، ایده ها، راه حل ها و تجلی داریم و اگر ما راهی برای گرفتن آنها نداریم، خطر این پیش می آید که آنها را از دست بدهیم. یک نوت بوک، چه هاردکپی یا چه الکترونیکی، به ما کمک می کند تا افکارمان را ثبت کنیم، ذخایر روانی خوب را آزاد کنیم و به یک ایده یا راه حل دیگری برسیم.